Youre just not ready.

Jag vet att du inte är redo, det har du väl egentligen aldrig varit. Så jag har bestämt mig, det här kommer aldrig hända. Jag kan inte låta mig själv styras av andras känslor längre eller så av min egen rädsla för att falla ensam. Jag har nu nått mitt slut, min sista ork. Mognaden är för långsam, och framtidsplaner för olika. Jag vill inte gå isär, men inte eller tillverka någonting nytt till våra liv. Något jag vet att du missat, är att jag trivs bra med mig själv. Och jag har inga problem med att bara vara jag och Stina. Och att det är så lätt att förlora mig, om jag inte mår perfekt med någon. För det är vad jag förtjänar. Jag förtjänar någonting bättre än vad vi har nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0