no place like home

Nu är det inte lång tid kvar tills jag flyttar till min egna lilla "villa". Att slippa höra fotsteg från övervåningen, musiken från grannen bredvid, låter helt underbart! en och en halv vecka kvar, sen välkomnar jag min tvåa. Jag har dock inte packat. Borde jag kanske göra det? Sist kommer jag ihåg att jag packade MÅNGA veckor innan. Men nu blev det så kvickt och tanken har inte riktigt slagit mig än, att jag äntligen ska få min "villa", som jag så länge har kollat in och önskat mig.

Imorgon är första dagen på praktiken hos mig pappa, för yurilian. Troligtvis kommer han hem slut körd och klagar på att livet är piss. Kommer inte orka lyfta sin rumpa från soffan och inte heller fira sin födelsedag med sina föräldrar. (Han fyllde år igår, så grattis!) Vilket som, så har jag precis lagat ihop en duglig matlåda åt han och även fixat frukost som bara är att ta fram imorgon. Jag hoppas det duger!

Nu tänkte jag gå och lägga mig, för att senare vakna upp pigg och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0