you cant fix whats been broken

Jag ser att solen inte längre har lyst lika starkt, sen du försvann. Du var solen i allas hjärtan. Du var min stjärna på himlen. Det var inte rättvist, någon annan borde ha försvunnit. Inte du. Vem ska jag prata med nu? Vem ska se mig nu när ingen annan gör det? Jag känner både ilska och sorg. Jag vill hata dig för att du inte ringde och berättade att du var sjuk. Jag vill hata dig för att du bara försvann och lät mig hamna i chock och ilska. Men jag älskar dig för alla år du fick mitt självförtroende att stiga. Jag älskar alla år som du fick mig att må bra. Jag älskar att du fick mig att skratta när jag grät. Men jag hatar att du lämnade mig utan en varning. Jag hatar att du vara försvann.

jag saknar dig, lars svensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0