Tidig dag för träning

Var uppe med toppen idag, för att åka och träna med Irma och Filip. Redan klockan 08:20, ett mirakel. För dom som känner mig, hade ni aldrig trott att jag klarade det! Jag har ju en sån förbaskat tur, att stina sover till 11-12 om dagarna. Helt underbart, med andra ord. Imorgon hoppas jag på en senare uppgång och blir även ut och springa eller gå. Beroende på vilken träningsvärk jag har. Tror jag körde på lite för hårt med både armar och ben.

Senare mot kvällen, blir det förhoppningsvis party. Om systeryster har orken till att sitta barnvakt. Det är ju cruising imorgon i vackra söderhamn. Och jag går runt med hopp om att en jävla massa folk, ska hålla hus i stora staden. Och att det inte börjar regna. TACK! Men nu, just nu tänker jag gå vidare med att rikta mina ögon mot tv:n. Stina är även vaken, så hade tänkt att mysa ner mig med henne. Så ni alla, vänner som fiender, får ha det så fantastiskt bra tillsvidare. super duper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0