a 1000 love songs

Stinas födelsedag vart helt underbar. Har inga bilder än, trots att jag lovade. Men dom är nog påväg ska ni se. Hämtar väl kameran imorgon, eller så kastar jag upp ett inlägg från mammas dator. Ska dock orka gå upp till dom först. Har även en hund som ska avlivas imorgon. Åker troligtvis med och tar ett farväl. Aldrig lätt när någon ska dö, individ som individ. Ännu en sak, en ny hund är på g. Mamma har fått förfrågan om dom vill ha en hund. Den går inte ihop med andra tikar, så antingen tar någon av oss den, eller så ska den avlivas. Så mamma och pappa eller jag. Skulle aldrig låta den lilla drottningen avlivas. Clara var namnet btw. Har även märkt den här veckan att det var otroligt onödigt att köpa hamster. Men ja, ibland får man ta smällar när man är köp galen. Vilken som så är hon iallafall galen i mig. Typ letar efter mig så fort jag går. Eller så tror jag fel. Hon länke hurrar när jag går. Haha.

Tänkte iallafall gå och lägga mig nu. Innan tänker jag be om ursäkt för att jag glömt uppdatera er om mitt liv. Nyfikna busar! Vill ni ha en kort uppdatering? Ska ni få. Detta har hänt: varit GRINIG under minst hälften av tiden. Andra stunder, små bitter. Bråkat som en tok, men det har löst sig till något bra. Talat om för Stina att hon är det vackraste i världen. Firat hennes födelsedag. Öppnat en massa paket. Kollat på när hon kör sin batteri bil och gråter en skvätt. Ja. Det var allt. Lina har även vart här. Så, nu har ni allt. Inte speciellt kan jag tänka mig. Jag skrev nog mer intressanta saker, när jag kände var depressionen. Men i dont care. Jag mår toppen. Tackar forskarna för dess trolleri. Hihi. Nu säger jag godnatt. Puss och kram, mina hjärtebarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0