Its hard

Helt otroligt vad jobbigt det här är. Har gått ner ett kilo, såg jag när jag var hemma hos mor och far igår (har ingen våg hemma). Men det kändes faktiskt rätt skoj. Så nu när jag kört stenhårt i 3 dagar, så har jag redan tappat vikt. Köpte öven min favorit glass igår. Inte för att äta den, utan för att ha något att se fram emot på fredag. Det kan nämligen vara bra att äta skit i 1-2 dagar, för att öka förbränningen om man är smal och har svårare att gå ner.

Ska förövrigt till Bollnäs på tisdag, för att göra fettreducering. Mormor ringde mig igår, och gav mig det som present, för att jag haft det lite upp och ner. Så det är skönt att få testa det här, och se hur mycket fett dom tar ifrån mig. hiiihi, ska bli skoj!


Kommentarer
Postat av: ♥ Jens norell ♥

Sv: kul att du är med och tävlar! :)

2012-02-15 @ 16:47:08
URL: http://jensnorells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0