hård kväll

Jag är så hungrig! Känns helt klart som om jag håller på och svälter ihjäl. Men ska jag fuska? Absolut inte! Värre är det ju när jag börjar läsa tidningen och ser min absolut favorit glass. Dessutom extra erbjudande! Jag ruttnar, dör ut. haha. Att gå ner i vikt, är precis som att sluta röka, snusa m.m. Men jag måste hålla ut, då jag tänker äta gott på Kina restaurangen på fredag med farmor och Stintan. Det är ju som sagt så att man måste förtjäna att äta gott, annars blir det ingenting med Kina.

Förövrigt så somnade inte Stina förens nu klockan 00:30. Helt sjukt, att hon absolut ska sitta uppe så länge. Inte nog med det, så blir hon as förbannad om hon inte får kolla på film innan hon ska sova. Inte vilken film som helst, utan MULAN.. Och ja, det blir rätt tröttsamt efter att man sett den sammanlagt 60 gånger under en månad ungefär. Japp, så ligger det till. Har inte heller någonting mer att skriva, förutom godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mulan äger, jämt och jämt!

2012-02-14 @ 10:31:47
URL: http://linaabrahamsson.blogg.se/
Postat av: petra

Håller absolut inte med!

2012-02-14 @ 11:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0