Like youre pouring salt in my cuts. But I just run out af bandage and I dont know where to start.

Förskräcklig dag. Jag gråter vart jag än går eller står. Jag skrattar så mina lungor spricker, men faller snabbt in i gråt och sorg. Ännu är jag i chockstadiet, ännu är jag förlorad. Tomhet inom mig. Jag ropar ditt namn, men allt som hörs är ett eko. Du finns överallt, men ändå ingenstans. Ännu hör jag dina kloka ord och ännu lever jag på självförtroendet du gav mig.

Jag vill inte släppa. Jag vill inte gå vidare. Jag vill bara att du ska komma tillbaks.
Jag hoppas jag kan leva i frid, så som du ska vila i frid.
But you cant bandage a damage.

Kommentarer
Postat av: frida

det du upplever nu, är min mardröm. finns inte så mycket tröstande man kan säga när någon nära har gått bort. trots alla omständigheter och dispyter så ska du veta att jag ställer alltid upp om du skulle behöva prata med någon. ibland kan det vara skönt att prata med någon man inte känner. ta hand om dig så länge petra. och glöm inte att vara stark under sånna här tider, både för dig själv och din dotra. Skickar lite styrka ifrån mig tillsammans med en kram.

2011-12-20 @ 15:31:11
Postat av: petra

Jo, det är rent för jävligt nära någon närstående går bort. Dränker sorgen i Coca-Cola och choklad. Tar väl tid att bearbeta att han faktiskt inte existerar på jorden längre, men inom snar framtid bör väl livet fortsätta som vanligt igen. Det brukar göra det.

Tack, för ditt stöd. Jag uppskattar det verkligen! Det är skönt och uppfriskande när någon lägger ner tid och skriver. Speciellt roligt när du skriver, då jag vet att du har gått eller går igenom samma saker. Från allt till inget.

2011-12-20 @ 23:58:45
URL: http://faasth.blogg.se/
Postat av: frida

073 537 42 25 :) anytime

2011-12-21 @ 01:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0