09:04

ännu en dag, man är överdrivet trött. vaknade vid kvart i åtta, helt automatiskt utan väckarklocka och utan att stina väckte mig. men hade ju ställt klockan på åtta, så var nog därför. far iväg om en timme till stan, för att senare ta bussen till bollnäs för att äta 3 rätters på robertos skola. efter det hoppas jag på shopping och sen vidare hem till lina för att stanna där i två nätter. men ofc, så har jag det svårt att vara så långt borta ifrån min yurilian.

förövrigt, så hoppas jag starkt på att balen kallar.
vidare till stockholm så fort syrran kommer hem, för att köpa klänning.
dock synd att jag inte får ta med mig stina till balen.
jan köpte hårspännen till stina igår, riktig läckerbit må jag säga! hihi

nu, PAAAAAAAAACKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0