give me some space


Såhär otroligt övertrött idag kanske. den här natten tänker jag då inte sitta uppe till 4-5 iallafall. så nu är det nog dags för mig att ta en liten lur, eller en väldigt lång lur. morgondagen spenderas med min kära vän erica och som förhoppningsvis kan köra mig till arbetsförmedlingen. och en sväng till dollar, blir jag absolut inte förvånad om vi tar. tror även att jag måste ta en sväng till soc, vill dock inte det, eftersom att jag klarat mig såhär långt utan att ha något med dom att göra. but a mother must do, what a mother got to do. men förhoppningsvis så hittar jag ett jobb innan stina börjar på dagis, och då jäklarns blir jag världens lyckligaste!

now walk away and let me live my life, sweetheart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0